Avaleht
LOGI SISSE
OK Videoteek


Mobiilioperaatori kliendiinfost

"Õelge mulle see number, kus põder tuleb aasale?"
(Ilmselt soovis logo tellida)
---------------------
Klient küsib: "Mis firma see on, kes teeb Nokia telefone?"
---------------------
Klient: "Tere hommikust, ega te ei oska öelda kust saab Põlvast osta sooje lihapirukaid!"
---------------------
Klient: "Ja naberaju 147 i tam u menja bob marley!!! tam nomer pamenilsja ili 1to?" (147 on kõnepost)
---------------------
Klient: "Sain just simpel kaardi ja ei võta lutti suhu"
(e. ei saa laadida)
---------------------
Klient küsib: "Kes teab, kui Liivalias parem teeperv on tasuline parkimine, kas siis vasak pool on ka??"
---------------------
Klient pahur, et miks talle tuli sõnum tasumata arve kohta kui arve peal on olemas rida "Täname õigeaegselt tasutud arve eest".
(Arvas, et ta on maksnud juba arve ja nüüd teda lihtsalt tänatakse ja sellepärast on see rida arve peal.)
---------------------
Üks klient oli üllatunud kui kuulis ,et lepingut on võimalik ka lõpetada.....
(ta arvas et nüüd on elu lõpuni EMT klient.)
---------------------
"Öelge masinainfo number- aparaadiinfot mõtles"
---------------------
Tädi helistab, et temal nii suur arve. Et kui tema sõnumit saadab, kas siis kilomeetrid ka loevad.
Mina kergitan kulmu ja ei saa aru, et mis mõttes. ja tema siis, et "no kui ma olen
Rakveres ja Tallinna saadan, kas siis on kallim kui Rakverest Rakverre"...
---------------------
Kuri klient riidles....
"sain ma siis õigest aru sellest sõnumist mis te mulle saatsite, et seoses riketega on minut 23.- ja sõnum 25.-, no kuulge, kaua siis see rike kestab!!!!"
(nooremapoolne naisterahvas..)
-----------------------
Klient: "Miks mul sõnumid tasuta ei lähe? Mul ju see salajane kood olemas?
Kui küsisin, et milline kood, siis vastati et "on üks kood, ei saa ainult teile öelda." :))
-----------------------
"Kas kuumaks on siis väiksem kui ööseks telefoni välja lükkame ?"
-----------------------
Murelik klient: "Kas lähenevate jõulude puhul pakub EMT ka sellist teenust....
....et ma annan nimekirja ja EMT trükib sõnumid sisse ning saadab minu sõpradele?"
------------------------
"Sooviksin kontrollida kas IMEI on "kuumas" nimekirjas!!!"
----------------------
Küsiti: "ET- mobiilsevõrgu aadressi!"
(Mis see küll on???)
-----------------------
Klient: "Tere, kuidas ma saaks teada oma turvakoodi?"
Teenindaja: "Mis tüüpi aparaat teil on?"
Klient: "Kuidas mis tüüpi? Mobiiltelefon!"
-------------------------
"Tere! Ma sooviksin teada oma arve seisu "VIIMASEL AJAL"!!!!!"
-------------------------
Klient: "Kulge kust seda teie võrku osta saab?"
------------------------
Klient: "Mul ei tule kõned sisse!"
Teenindaja: "Mida telefoniga pärast kõnet teete?"
Klient: "Lülitan välja..."
Teenindaja: "Kas päris välja?"
Klient: "No ikka muidu aku tühjeneb ju!"
----------------------------
Teenindaja: "Kui te raha ära ei maksa siis pannakse teid kinni!"
---------------------------
Klient: "Ta käib siin hoovis ringi ja vehib sellega ja mina ei saa
telekat vaadata see asi segab raadjot kaa."
Teenindaja: "Mis nimelt?"
Klient: "No see on must u 10 cm pikk ja otsast kummiga."
--------------------------
Klient: "Kuidas ma ennast varjata saan?" (Simpel nr salajaseks)
----------------------------
Klient: "Soovin välja rääkida!" (Rahvusvahelised kõned)
----------------------------
Klient: "Kas soome on ka välismaa?"
----------------------------
Klient: "Palju minu mobiilil raha on?" (simpli saldo)
----------------------------
Teenindaja: "Kas ta on teil pidevalt püsti ja sees?" (antenni näit
telefonil)
-----------------------------
Klient: "Ma tahaks teada mis kell on see hommikune äratus?"
Teenindaja: "Mis mõttes?"
Klient: "Otses mõttes"
Teenindaja: "Meie poolt kahjuks mingit äratamis teenust ei ole!"
Klient: "aaa"
------------------------------
Teenindaja: "Kas te olete firmas alkirja õiguslik inimene? On teie nimi Bkaardi -l?
Klient: "Ma ei tea, katseaeg peaks mul läbi olema!!!"
-------------------------------
Teenindaja: motorola algne kood on 1234"
Klient: "Nojah ega eitea mis see algne kood siis on????"
---------------------------
Klient: "Mis kell teil hommikuti lahti läheb?"
Teenindaja: "Kuidas palun?"
Klient: "No sõna otseses mõttes?"
Teenindaja: "Te mõtlete mis kell müügiesindused avatakse..?"
Klient: "Jah!"
----------------------------
Simpliomanik küsis, et millega seoses tal need PUK koodid
tekkisid!!!!!!!!!
----------------------------
"Tere... Tahtsin küsida, kummal on parem levi, kas Simpelil või Nokial"
----------------------------
müügiesinduses:
Klient:"lugesin reklaamist, et teil pidi olema müügil vähe kasutatud EMT-sid, et millised need siis on?"
Teenindaja: "paraku on EMT siiski operaator ja telefone ta ei tooda."
Klient: "Kuule noormees... kui ma lugesin, et te müüte vähekasutatud EMT-d, siis ma ka tahan seda!"
(mõtlesin, et mis siis ikka... juhatasin kliendi kapi juurde ja pakkusin talle kandilisi ja ümaramaid halle ja värvilise EMT-sid)
----------------------------

Hinne 4.69 (hääli 195)
Oma hääle andmiseks palun logi sisse. Uus kasutaja: registreeru siin.
REGISTREERU
Kasutajanimi
tühikute / täpitähtedeta
Parool
Parool veelkord
E-mail (peidetud)
Kirjuta Läti pealinn
MIS ON OK?

Tere! ok.ee on esimene kodumaine suhtlusvõrgustik (social network) alates 1996.

Meie peamine sihtgrupp on 20-50a, meil on
200 000 kasutajat ja nädalas käib siin ca 10 000 erinevat inimest.

 
Avaleht | Reklaam | Tagasiside | Arenduse logi | AD 26.nov 1996 | Hetkel: 20.11.19 17:13 | webmaster ätt ok punkt ee